koala 123 koala 123
248
BLOG

Dżem " Whyski " przeróbka na dziś.

koala 123 koala 123 Polityka Obserwuj notkę 0

 

Mówią o mnie w mieście „ co z niego za leń ?

Wciąż chodzi bez pracy pewnie nie wie co to głód?

Głupi wstrętny nierób, po dwanaście godzin śpi !

Czego szuka w społeczeństwie?

Niech opuści już to państwo, bo przynosi wstyd.

 

Ojciec mój strajkował z komuną wciąż się bił.

Chciał dla dzieci sytej Polski dzisiaj jest mu wstyd.

Moja mama już nie żyje, siostry w Anglii są.

Ja po studiach jestem nikim czy o tym marzył tata?

Kto odpowie mi?

Kto odpowie mi?

 

Miałem pracę dostać zacząć wreszcie żyć.

Lecz niestety etat dostał polityka syn.

Z Kasią ma dziewczyną chcemy pobrać się.

Jak dokonać tego mamy? Jeśli taka nędza jest!

Nikt o tym nie mówi na tapecie geje są.

Polityku znaj proporcje ja tu żyję! Zajmij się i mną.

Zajmij się i mną.

 

Biedo wstrętna babo, odejdź wreszczie stąd.

Niech mnie w końcu już opuści twój ohydny swąd.

Mówią pieniądz, to nie wszystko i ja zgadzam się.

Lecz zrozumcie dobrzy ludzie.

Bardzo z Kasią

Chcemy pobrać się.

 

koala 123
O mnie koala 123

Facet o poglądach konserwatywnych w sferze światopoglądowej, skłaniający się ku narodowemu solidaryzmowi i o nastawieniu prospołecznym.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka